13.7.11

Ruffles!

Elbise H&M
Ayakkabı&Kemer Primark
Yüzük Asos

9 yorum:

  1. sandaletlere ve eteğe bayıldım çok hoşsun canım :)

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflara taptımmm :) Bir de o süper tatlı kemere :)

    YanıtlaSil
  3. tatlım, uzun zamandır seni severek takip ediyorum... eski postlarına yorum da yapmıştım, özellikle pozların ile ilgili.... Vermiş olduğun pozları çok beğeniyorum ama "birazcık" gerçekten birazcık gülümsemen yeterli... Ve bu postuna bayıldım, harika görünüyorsun...

    elbise çok şık, renk sana çok yakışmış. Özellile elbisenin göğüs kısmına bayıldım, çok güzel oturmuş. Kullanmış olduğun kemer de müthiş... Yüzük de yakıyor...

    sevgiler,
    dujufashion

    YanıtlaSil
  4. güzelligin ta kendisisin !

    YanıtlaSil
  5. kemerin güzelliğiiiii :)
    ba yıl dım:)

    YanıtlaSil
  6. Elbise çok yakışmış ve o kemeri çook beğendim!

    http://wayoutmonster.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Mustang Kizi olmussun...V.I.P. Yine cooook tatlisin :::))) renk bronz olunca daha bir guzel olmus... E tabi ayaklara bakmaya yine doyum olmuyor:):):):)

    YanıtlaSil
  8. kemerine hasta oldum :)

    YanıtlaSil
  9. @BÜTÜ çok teşekkür ederim:)

    @New York Lover D. bende çok seviyorum kemerimi!

    @duju biliyorum canım gülümsemem daha iyi ama benim genel halim bu ondan bütün fotoğraflar pür neşe çıkmıyor o yüzden :)özellikle poz verirken böyle daha rahat hissediyorum kendimi. çok teşekkür ederim güzel yorumun için!

    @want more fashion woww bu yoruma biraz şımarıcam sanırım! sağol tatlım :x

    @nakedqueen mersiiiii canım:)

    @Monster! çok çok teşekkürler!

    @gokhan tesekkur ederim

    @Rococosh bende çok severek kullanıyorum kemerimi ;)

    YanıtlaSil