3.9.11

Septembre

Bu postu hazırlarken fonda Peppino di Capri - Melancolie çalıyor. Eylül şarkısı kesinlikle bu bence :) ♫tık tık♫  Bilmiyorum neden ama ben Eylül ve Ekim aylarını çok seviyorum! Çok uyumlu iki kardeş gibi değiller mi? Tıpkı ablamla ben gibi :) Eylül demek yaz bitti demek ama aynı zamanda içimizi ürperten tatlı bir serinlik demek. Çeşme'nin en güzel zamanı demek! Kalabalığın bittiği, biz bize kaldığımız hali. Daha ne olsun? Bu arada tatilden yeni dönenler resimlere bakmasın, Alaçatı ve kumsal resimleri moral bozabilir ;) Ha bir de.. Bu postta güldüğüm bir sürü resim var, sırf niye mutsuzsun demeyin diye.. Görmezseniz bozuşuruz ona göre!
Vintage görünümüyle kalbimi çalan şort Oysho Yelek olarak da kullanılan küçük kot gömleğim Batik
Daha önceki bir postumda mavilerini  gördüğünüz sandaletlerim Topshop
Bileziklerim,çiçekli saç bandı ve kemerim H&M Yüzüğüm ise Mango

22 yorum:

  1. Fotoğrafları çok beğendim. Kombin zaten tam benlik;) sondan 3. foto favorim oldu , ama ben somurtuk olanları da seviyorum korkma ;)

    YanıtlaSil
  2. eylül-ekim ayları konusunda sana katılıyorum, kombin çok tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. sandaletlerin cok hos coooook !! sende öyle =)
    resimler harika canikom

    YanıtlaSil
  4. resimler de, sen de harika görünüyorsun !

    Perfecto mundo :D


    xoxo

    civciv

    YanıtlaSil
  5. waaayy çiçek kız olmuşsun! :))
    kumsalda çekilen fotoğraflara bayıldım, hem kompozisyonlar hem ışık çok güzel.. outfit'in de çok tatlı olmuş baştan ayağa..


    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil
  6. Canim kombinin cok begendim hepsi cok uyumlu olmus.
    Sandaletler ztn onceki posttan beri favorim..
    Fotograflarda gulsende gulmesende guzel canimm. Icinden geldigi gibi ol aldirma soylenenlere:)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Fotoğraflar harika çıkmış canım Çeşme konusunda tamamiyle aynı fikirdeyim seninle.En huzurlu hafta önümüzdeki hafta olacak gibi görünüyor.Plaj çekimleri yapmıştım geçen sene bende.Çok başarılı olmuş seninkilerde :)

    YanıtlaSil
  8. eylül-ekim ve hatta devamı benimde favorim açık ara! fotoğrafları çok beğendim ama küçük kot gömleğinin yakasındaki dantel detaya bayıldım! çok tarz fotoğraflar...sevgiler...


    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. çiçek kız, blogumda hediye çekilişi yapıyorum, katılmak istersen beklerim :)


    you can enter my giveaway to win the new CK One Shock fragrances!


    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil
  10. canımmmm yine son trend,oldukçada tarz olmuşsun,tabi üstündekilere değil,taşıyana bakıyorum:)))) ÇOK İYİİ öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. Miss beautifulll Bronce:)

    YanıtlaSil
  12. ayy harikaaaaa bu kombindeki her parçaya ayrı bayıldım ama saç bandı favorim oldu öptüm kuzu =)

    YanıtlaSil
  13. Tatlim bu benim hayalimdeki cekim :) alacati sokaklari, batmakta olan guneste kumsal ve arkada dalgali deniz. Cicek tac ve yuksek bel sorta bayildim (bu ara yuksek bele sardim zaten) blogundan cok keyif aliyorum cekimler ve styling sahane :))

    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. harika resimler!=) güldüğün fotograflar çok güzel=) ama senin içinden nasıl geliyorsa oyle olmalı fotograflar=)

    YanıtlaSil
  15. Harika fotolar gülsen de gülmesen de ikisi de yakışıyor sana :) O sandaletlerinin güzelliğine bayıldım bu arada. Çoook keyifli bir post olmuşş...

    YanıtlaSil
  16. Her parça ayrı ayrı çok güzel ama sende çok başarılı taşımıssın, çok yakışmış.

    http://madamchic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Fotoğraflar ve kombin müthiş!!!

    YanıtlaSil
  18. Haha, bayıldım ben bu posta, gülen fotoğraflarını görmek çok hoş gerçekten. Bu bize bir 6 ay yeter artık :)) Gülmediklerinde de, mutsuz değil karizmatik görünüyorsun merak etme, ben seviyorum o halini. Kombine ayrıca aşık oldum. Her parça tek tek de, birlikte de muhteşem ve cesur. Süper !

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Fotoğraflar harika gözüküyo çok güzel bi kombin olmuş:)

    iremorsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Sandaletlerin çok güzel :) Ayrıca bence fotoğraflarda gülümsemelisin.

    YanıtlaSil
  21. @yaseminöndar beğendiğine sevindim tatlım. Ohh bak içim rahatladı biraz bundan sonra rahat rahat somurtabilirim:p

    @sJ ;) çok teşekkürler!

    @want more fashion çok mersi tatlım

    @civciv teşekkür ederimm xoxo;)

    @wear a smile! Güneş batarken plajdakı ışık mükemmel oluyor gerçekten,güzel sonuç veriyor. Daha dolu var ama anca bu kadarını seçebildim :) beğendiğine sevindim canım

    @Trendydolap evet önceki postta mavilerini giymiştim ama pembelerini daha çok seviyorum sanırım ;) oleyy bundan sonra takılmıyorum o zaman ciddi ciddi durabilirim :p

    @Melis Kıyıcı bence bu haftasonu güzel olacak, haftaiçi in-cin top oynuyor resmen terkedilmiş gibi, ama o kalabalıktan sonra iyi geldi gerçekten :) sende yap yaz tamamen bitmeden bir kumsal çekimi!

    @gözde'nin gözünden çok sevindimm gerçekten çok teşekkürler :)

    @PEMBEBAKTERİ taşımak gerçekten çok önemli! Ben başarabildiysem ne mutluu :)

    @gokhan bu yaz tam rengime kavuşamadım ama

    @Rococosh evett tam senlik bir bant ;)

    @BeTwin Us bu yorum beni gerçekten çok mutlu etti çünkü bende sizi çok beğeniyorum! O zaman balayını birazcık uzatıp çeşmeye de gelin eminim çok daha güzel postlar çıkarırsın ;)

    @VeraBox evet moduma göre belli ediyor kendini fotoğraflar, bazen çok sıkılıyorum böyle gelen geçen,izleyen falan kasılıyorum rahat poz veremiyorum :) hmm içimden nasıl geliyorsa diyorsan ciddi pınar geri dönecek demektir :))

    @Did Dans La Mode gerçekten çok teşekkür ederim bu yorumlar içime su serpiyor resmen :)

    @madamchic ne mutlu bana böyle güzel yorumlar alıyorum! Çok teşekkürler

    @MELEXY teşekkür ederimm :)

    @deniz saatçioğlu evet birazcık sevimlilik yaptım şimdi yine ciddiyete dönücem! Şaka şaka  içimden geldiği gibi aynen devam.. hem sen seviyorsan sorun yok ;) fikirlerini öenmsediğim kişilerin böyle desteklemesi çok güzel gerçekten. Çok teşekkürler canım

    @irem örsel çok teşekkür ederimm

    @BonBon elimden geldiğince yapıyorum:) çok mersi

    YanıtlaSil
  22. ya tam çiçek kız olmussun, gomlek beni bitirdi zaten, onunla uyumlu sort sacbandı hepsi harika,..
    burası boyalık deme cok uzulucem yoksa:(

    YanıtlaSil