3.2.12

Oh, Isabel!

Herkes gördüyse ve yeteri kadar bu muhteşem Isabel Marant sneakersdan bahsedildiyse, izninizle bende onlara olan aşkımı itiraf etmek istiyorum. Benim ilk gördüğüm günden beri hiç aklımdan çıkmıyorlar, ama eminim ilk bakışta yüzünü buruşturanınız da olmuştur! Bunlar da tam bir 'love it or hate it' durumu söz konusu çünkü. Ya bayılacaksınız ya da nefret edeceksiniz, ben kendi adıma fazlasıyla bayıldığımı söyleyebilirim.. Her ne kadar şu an benim için ulaşılmaz olsalar da, ben yinede favori iki rengi mi seçtim. Hamurdan yapılmış gibi duran bu papiler tam benlik değil mi?! :)

9 yorum:

  1. "hate" değil belki ama tarzım değil sanırım=)
    sana çokk yakışır ama. çünkü sen bir bütün oluşturma konusunda çok başarılısın..

    YanıtlaSil
  2. cnm bence ilk renk tam senlikkkk ;)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle love durumu bendeki :)))

    YanıtlaSil
  4. Bende de LOVE :) Çok güzeller hatta.. Hiç UGG gibi hissetmiyorum çok güzeller bence :) Bir de kırmızı olanı var, ben onu da çok beğeniyorum..

    YanıtlaSil
  5. Ben de bir love yaşıyorum tatlım, zevklerimiz zaten ortak seninle :)) Miranda Kerr'de gördüğümden beri almak ve giymek istiyoruuum :)))

    YanıtlaSil
  6. bende de looooove...cok güzeller ama ya:)))

    YanıtlaSil
  7. evet bir cok blogda gördüm ve begendim.. ama bana yakiscagini sanmiyorum fakat sana cok cok yakisir !

    YanıtlaSil
  8. BEN TAPTIM -İLK GÖRDÜĞÜMDEN BERİ AKLIMDA YAAA AMA ÇOK SPOR GİYİNMİYORUM YAZIK OLUR DİYE CESARET EDEMİYORUM AMA BAYILIYORUUMMM:)

    YanıtlaSil
  9. Cok asigim bunlara cok, cok, cok! Ve sana kesinlikle cok yakisirlar.

    YanıtlaSil