10.4.12

L'OCCITANE

Hatırlarsanız bir ara blogosferde güzellik/bakımla ilgili mim dolaşıyordu. Bende o sırada cilt bakımıyla ilgili kullandığım ürünlerden bahsetmiştim. Şimdi yine aynı markadan yeni ürün alışverişi yapınca küçük bir tavsiye postu hazırlamak istedim. L'occitane, benim bu zamana kadar kullandığım Zeytin serisinin üretimini durdurmuş. Tamamen organik olan ve benimde kullanmaktan memnun kaldığım bu ürünler sanırım hasat engeline takılmış ve görevlilerin söylediğine göre artık mağazalarda olmayacakmış. Durum böyle olunca ben de ihtiyacım olanları temin etmek için; yaşıma ve cilt tipime de uygun olan "Angelica" serisine yöneldim.
şansıma almam gereken ürünlerden üçlü set halinde bir kutu yapılmıştı,hemen onu kaptım :)
angelica eye roll on; göz çevresi için. düzenli kullanımda göz çevresi koyuluğunu azaltıyor. Tüm cilt tiplerine de uygun!
angelica cleansing gel; temizleme jeli suyla temas ettiğinde köpüğe dönüşüyor ve makyajı temizliyor. angelica face toner tonik ise kalan kirden arındırıyor. İkisinin birlikte verdiği sonuç ise yumuşak ve canlı bir cilt!
bir tek nemlendiricimi aynı seriden seçmedim. shea ultra nemlendirici; içeriğindeki shea yağı cildi besliyor,esnekleştiriyor ve yatıştırıyor.normal,kuru ve hassas ciltler hatta hamilelere bile öneriliyor!
almond milk concentrate; bu daha önceki alışverişimden, vücut için kullandığım kremim. o kadar memnunum ki bittikçe aldığım VS/strawberry&champagne'den bile vazgeçtim. badem yağı ve badem sütü açısından zengin ve kokusu kadar verdiği nem de mükemmel!

5 yorum:

  1. Ben de cok seviyorum L'occitane urunlerini, bademli urunlerini ben de kullaniyorum, kokulari cok guzel. Lavantali sampuanini cok severek kullandim yillarca ama uretmiyorlar artik, zeytin peeling ini de kullanmistim. Bir de hediye kutularini cok seviyorum, sakliyorum ivir ziriri saklamak icin. Provence i cok sevdigim icin, bu markaya ozel ilgim var. Bu arada cevaplamadin bir sorum olmustu, instagram da paylastigin kurukafali tabak canak nereden? : )

    YanıtlaSil
  2. ay ben l'occitane hastasıyımdır :) parfümlerini ve el kremlerini kullanıyorum. bana kendimi paris'te hissettiren marka =)

    YanıtlaSil
  3. Bende severim :) Kokuları gerçekten muhteşem...

    Canım blogumda çekilişim var haydi geeel geeel :))
    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. pek cici görünüyorlar :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. sabunlarını denemeyene şiddetle tavsiye ediyorum.. geriye kalan ürünlerin neredeyse her birine değinmiş herkes=)

    YanıtlaSil