1.11.12

Back to Black

Bugun itibariyle resmen kis geldi. Kasim ayinin ilk gunu diye demiyorum, Izmir'in bir turlu sogumayan havasi bir anda degisti. Ve biz siyaha geri donduk.. Bastan asagi tek renk giyinmek pek huyum degildir ama bu sefer icimden boyle geldi. Hem siyahi herkes sever, oyle degil mi? :)
DSC05377



DSC05042 DSC05277 DSC05193 DSC05351 DSC05082 DSC05275 DSC05049 DSC05350 DSC05011 DSC05387 DSC05192 DSC05385 DSC05100 DSC05365 DSC05039 DSC05336 DSC05171 DSC05353 DSC05063 DSC05278 DSC05093 DSC05386 DSC05143 DSC05236 DSC05104 DSC05221
DSC05133 H&M ust, FOREVER21 etek, TOPSHOP ayakkabi ve yuzuk, Vintage CHANEL kupe, PRIMARK canta

19 yorum:

  1. o kalplerin şirinliğiii

    YanıtlaSil
  2. pınaar harika bi post bu bayıldım,bayıldım <3

    YanıtlaSil
  3. Heyo piti is back!
    muhteşem görünüyorsun tatlım..

    YanıtlaSil
  4. muhtesemsin! kendini ozletiyosun ozletiyosun sonra muhtesem donusler yapiyorsun:) tum kiyafetine, saclarina, makyajina bayildim ama beni en cok kalbimden vuran kupelerin oldu sanirim. seni daha da cok gormek istiyoruz boyle guzel kaliteli postlara ihtiyaci var blogosferin!:)
    cok opuyorum!
    ecemakar.com

    YanıtlaSil
  5. valla ben de bayıldım! bir de bişi farkettim, önceki zamanlara nazaran daha yumuşak bakışların var fotograflarında ve bence böyle çok çok daha güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. " muhteşem " bir dönüş kombini dahaaaa harikasın :)))

    YanıtlaSil
  7. Herzamanki gibi harikasın canım. :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Küpelerin cok can alıcı bayıldım ama daha fazla post girsen daha guzel olmazmı :)

    YanıtlaSil
  9. O kupelerin guzelligiiiiiii... Asik oldum resmennn <333 Etegine baktigimda hemen forever 21 oldugunu anlamistim ne ozluyorum bi bilsen :)) Bluzunun omuz acik yaka detayina bayildim. Cok hos gorunuyorsun tatlim <333

    YanıtlaSil
  10. Etek ve bluz adeta bütün gibi duruyor, çok uyumlu. Şık bir kombin olmuş küpelere zaten diyecek söz yok; harikalar.
    Sevgiler.
    Emine Karaoglu

    YanıtlaSil
  11. Ay bayıldııııııım! Önce eteğe, sonra küpelere, sonra makyaja ve saçlara :) Ee baya baya her şeyine bayılmışım :))))

    YanıtlaSil
  12. Dönüşün muhteşem olmuş canım kombinine bayıldım

    YanıtlaSil
  13. yorum yapamayacak kadar nutkum tutulmuş olabilir. harika bir kombin ve harika fotoğraflar!!!

    YanıtlaSil
  14. aşkım ne kadar da güzel bu post! fotoğraflar harika, eteğin harika, saçlarına takılı kaldım ama. rengi, uzunluğu inanılmaz. Çok çok beğendim!

    YanıtlaSil
  15. primark canta çıktı ve pınar imzasını atmış oldu=) simsiyah giyinmek çok kolaya kacılan durum ama en zoru aslında, siyahta ton farkı oldu mu cok kotu ve sakil duruyo. Güzel styling güzel fotograflar!=)

    YanıtlaSil
  16. O sheer maxi minik kalpler beni taa yüreğimin derinlerinden vurmuş olabilir :))çok farklı bir tarz yaratmışsın, modern gypsy ile miminal parisienne arasında desem anlatabilmiş olur muyum acaba? :) kesin söyleyebileceğim şey ise omuz dekolteli bluz, kırmızı ruj ve bu şekilde toplanan saçlar ancak sana bu kadar çok yakışabilirdi bebeğim, harikasın! :**

    P.S: o küpeler insanı kleptoman yapacak kadar güzel! :)))

    YanıtlaSil
  17. Owww And omg demek ıstıyorum bayıldım<3

    YanıtlaSil