14.12.12

Little Blue Box

Yeni yasima daha on gun var ama ben bugun en surpriz, en beklenmedik ve en tatli 'erken dogum gunu hediyesini' aldim! Beni en iyi taniyan ve nasil mutlu edecegini bilen kisi kucuk mavi kutuyla gelince sevincten resmen zipladim :) Idolum Audrey Hepburn ve en sevdigim filmi Breakfast at Tiffany's olmasindan dolayi Tiffany&Co markasina olan sempatim buyuktur. Aksesuarlarina bayilmamin yani sira, odamin bir duvarinin "tiffany mavisi" oldugunu soyleyebilirim! Hatta Milano'da yasarken; yeni yil ve sevgililer gunu gibi ozel zamanlarda gidip oradan hediye alanlari izlemek gibi bir keyfim vardi :) Durum boyle olunca bu yilki dogum gunu hediyem o kadar guzel geldi ki anlatamam. Gecen sene yaptigim bu post mesaji cok net veriyormus aslinda ama caktirmayin ;) Bilezigime eklenen ilk charmi paylasmak benim icin buyuk keyif cunku kutunun icinden en cok istedigim cikti! Minyatur bir Tiffany's torbasi. Baktikca beni gulumsetiyor, sizce de cok tatli degil mi? Umarim bana sans getirir ;) Mutlu hafta sonlari!




7 yorum:

  1. Canim harika. Gercekten de cok guzel bir hediye :)

    YanıtlaSil
  2. seni yerim cocuk! gule gule kullan! simdiden iyi ki dogdun yeni yasin tiffany mavisi olsun :)

    YanıtlaSil
  3. harikaaa <33
    ben de pandora'nın charm olayını seviyorum ,her charm ayrı bir mutluluk veriyor
    hele ki senin charm tiffany den tiffany mavileri içinde aman da aman bir de charm tiffany mavisi aaayyyyyy!!
    harika pınar güzel günlerde kulllan :))

    YanıtlaSil
  4. Bende simdiden iyiki dogdun ve seni tanidik Pinar ! HArika bir hediye ve guzel gunlerde kullan bebegim <333

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım:)


    htpp://yagmuryucel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar ince bir süpriz, Breakfast at Tiffany's benim de en sevdiğim filmlerden birisi ve minik mavi kutumu alacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. Çok mutlu oldum senin için tatlım, güzel günlerde kullan yeni yaşın şimdiden kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
  7. Nice güzel yıllara (:
    Harika bir süpriz (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil