4.3.13

NERDEN?

Artik en sik karsilastigim soru, nerden? Paylastigim,aldigim ya da giydigim bir seyi begenen izleyicinin ulasma arzusundan dogan basit bir soru. Zaman zaman neresi olarak form degistirir.. Hem cevaplarim,hem merak ederim. O kiyafetin/esyanin hangi magazadan alindigini ogrenince kostur kostur gidip aliyor mu o kisi gercekten? Cevabi hicbir zaman ogrenemeyecegim icin benim gorevim kosulsuz sartsiz nereden buldugumu soylemek :) Daha once bir postumda yeni sezon seyleri pek fazla ustumde goremeyeceginizi,alsam bile dolapta bir muddet beklettikten sonra giydigimi yazmistim. Dolayisiyla ulasilabilirligi olmuyor cogu giysimin. Bir degisiklik yapip yeni bir urun paylasiyorsam da mutlaka not dusuyorum, yeni sezon diye, ki bu sefer araninca bulunabilsin ;) Evimi paylastigim son postumdan sonra da detaylarla ilgili birkac soru aldim.. Hazirsaniz birazcik bu isleri anlatayim..



  • Oncelikle, her seyin 'mimari' (kelimenin anlamiyla) Hale Balcioglu. (A Mimarlik) Cati katindaki evimizin iki ayri studyodan olusmasi ve terasin kullanimi acisindan mutfagi ust kata tasimasi  fikirleriyle evin fonksiyonelligini maksimuma cikartti. Bastan tasarim yapilan evimizin ince detaylarinda da benzersiz zevkini konusturdu.
  • Tum koltuk kumaslari,perdeler ve duvar kagitlarini bir sabah girip ancak aksam cikabildigim Alpay Perde'den sectim. Duvar kagitlarim 'Designers Guild' markaydi, siparis olduklari icin birkac ay bekledim.
  • Evdeki 'keep calm', 'no place like home', 'never too busy' ve 'princess rules' gibi yazili duvar suslerinin hepsi Londra'dan. (Evet,tasidim)
  • Kitchenaidin pembesini yillarca istedim,muhtelif zamanlarda yurdumuzdaki tum esse bayiilerinin basinin etini yedim. Turkiye'ye pembe gelmiyor diye diye beni sonunda inandirdilar bende gidip krem rengini aldim. 10 gun sonra natilius esse'de pembesini gorup beni arayan teyzem mujdeyi verince hemen sehirler arasi transferi sagladim ;)
  • Firin,mikrodalga,ocak,davlumbaz ve lavabo tercihim Franke olurken geriye kalan tum beyaz esyalari Siemens sectim.
  • Pantone pembe sandalye Bilstore'dan. Kanyonda gorup asik olup Izmir'de bulunca asiri sevinmistim. Simdi makyaj masamin onunde duruyor.
  • Koltuklarimin hepsini annemden alip kumaslarini degistirdim. Gerci siz gormediniz cunku salonu pek cekmemisim, bir onceki postta yok :) Sadece oturma odasinin olcusune gore Karabaglar Classi den bir L koltuk yaptirdim. 
  • Giristeki matruskali koltuk ve daktilolu minik komodini Alacati Kus Kafesi'nden buldum. Yolunuz duserse mutlaka bakin cok orijinal parcalar var.
  • Tum antikacilar vintage bavullara sacma sapan paralar istedikten sonra tam istedigim gibi bir taneyi annemin kuzeninin evinden buldum! Merdiven cikisimda dekor olarak duruyor.
  • Odamin bir duvarini tiffany mavisi yapma fikrime herkes bayildi,gercekten cok carpici duruyor.
  • Dolap iclerim ikea,dis kapaklari mobilyacimiz tarafindan boyandi ve ayna takildi.
  • Yatak konusunda gercekten sikinti yasadim. Ya yeni evli ya da ogrenci isiydi her yer, ikisi arasini bulmakta zorlansam da sonunda Yatsan'da karar kildim.
  • Bilmiyorum dikkatinizi cekti mi ama odamdaki kanepenin kumasinda Shakespeare'e ait sozler var.
  • Evin yapim asamasi uzun surdugu icin oradan buradan bir seyler toplama sansim oldu. Tam bir karisim oldu, benim gibi oldu, bu yuzden cok icime sindi :)
Aklima gelenler simdilik bu kadar, baska merak ettiginiz seyler ya da sorulariniz varsa yorum olarak birakin lutfen. Aldigim guzel yorumlardan modayi birakip dekorasyonla mi ugrasmaya baslasam diye havaya girmis bulunmaktayim bu arada, bilginiz olsun! Sevgiler&mutlu gunler

2 yorum:

  1. Hey you´ve a great blog!
    Please check out mine :)
    And if you want we can follow each other here,
    on bloglovin and via GFC?
    Let me know!
    xoxo

    YanıtlaSil
  2. Canım ben takı düzenleyici standları nereden aldın merak ediyorum. Özellikle bileklik için olanı?

    http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

    YanıtlaSil