19.8.13

ICONIC MOUSE The Wedding Planner

Benim icin en en onemli sey fotografci secimiydi! Malum kendim fotografa cok merakli oldugum ve bir blog cekimime bile baya emek harcadigim icin dugun gunumde kesinlikle beni mutlu edecek biriyle calismam gerekiyordu...
Yogun arastirmalarim ve degerlendirmelerim sonucu sevgili Ugur Utku Sezer ile anlastik. Iyiki de oyle yapmisiz; gercekten cok iyi is cikardi. Bunda onunla iyi anlasmamizin ve kafalarimizin uyusmasinin payi da buyuk :) Ben blogger olmanin avantajini kullanip komut almadan poz verebildigim icin de cok rahat calistik tabii ;) Oldukca begenilen dugun klibimiz de o ve ekibinin eseri. Yakisikli oldugu kadar yetenekli fotografcimizi Istanbul'dan Izmir'e getirtmemize degdi anlayacaginiz!
guzel kareler yakalamak icin yer mekan tanimayan Ugur :)
zorlu sartlar altinda calisan Koray :)
bir gelinin iyi fotograf vermesinin en onemli unsuru makyajdir herhalde.. makyozum Tugberk de isini iyi yapanlarlardan,sicaga ve butun gece terlememe ragmen en ufak bir bozulma olmadi!
 sacim kucuklugumden beri gittigim Soner abiye ait;kendisi swiss oteldeki Misk kuaforde. Bence topuz konusunda bir numaradir! Buyuk ve abartili gelin basi pek benlik olmadigi icin duz ve minik bir topuz istedim. Sacim uzun oldugu icin olabileceginin en kucuk halini yaptik,gelinligimin sadeligiyle uyumlu olmasi acisindan da tam istedigim gibi oldu.
sacim yapilirken bile kamera nerede benim bakislar orada yalniz :)
ben hazirim! sira nedimelerde :)
bas nedimem Z*
bu ayakkabilari ismini bile hatirlamadigim ufacik bir magazada onunden gecerken gordum, ve hemen kafamda planlar canlandi!Bembeyaz ve biraz kabaydi fakat Sanem'in sihiri degince boyle tatli bir sey oldu!
prenses gelinlige prenses ayakkabisi lazim! studio raini instagramda buldum,belimdeki kusak ve bu fiyonklar kesinlikle birbirleri icin yaratilmis ;)
birlikte calismaktan son derece mutluluk duydugum bir diger isim ise David Saboy, after partymiz ona emanetti, eglence kisminda onun parmagi var :) Isini hakkiyla yapmasinin yani sira; karakteri ve ozeniyle de bizden tam puan aldi. Demek ki bosuna isim yapilmiyormus!
sahne ise Izmir Express orkestrasina aitti. Gecen yaz ilk kez Bodrum'da dinlemis ve cok sevmistim,dugun isine giristigimizde ilk istedigim onlar oldu!
misafirlerimizden ozellikle orkestrayla ilgili cok guzel geri donusler aldigimiza gore ben bu isi biliyorum;) saka bir yana gercekten oldukca basarililar.. videolarini youtubedan izleyebilirsiniz.

Sonuc olarak;
'Iyi' bir dugun yapmanin yolu 'dogru' insanlarla calismaktan geciyor. Dugunumuze ev sahipligi yapan Saime Sultan Yalisi beni konumuyla etkilemisti fakat misafirlerimizin yemekleri cok begenmesi de bizi mutlu eden bir arti oldu. Davetliler, dekorasyona veya suslemeye degil; yemek,muzik gibi bire bir kendilerine hitap eden seylere onem veriyor.. Kimse masadaki objeyi ya da ciceklerin rengini hatirlamiyor tek akilda kalan eglenip eglenmedikleri oluyor. Bizde bunun altindan layigiyla kalktik cok sukur :) Her ne is yapiyorsan yap onu iyi yapman gerektigini savunurum hep.. Bu yuzden isini guzel yapan insanlara saygim sonsuz! Bu postta bahsettigim; emegi gecen,hakkiyla calisan herkese bu mutlu gunumuzde bizim yuzumuzu kara cikarmadiklari icin sonsuz tesekkurler! Umarim dugun yapacaklara biraz da olsa faydam dokunabilmistir. Beni izleyip blogumu bugune kadar gordugu en yuksek hitlere tasiyan siz okuyucularima da cok tesekkur ediyorum, herkese mukemmel bir hafta diliyorum ;) Sevgiler, P.

12 yorum:

  1. GERÇEKTEN SEÇİMLERİN MÜKEMMEL OLMUŞ,ORKESTRA GERÇEKTEN HARİKA

    YanıtlaSil
  2. Aman Allahim, nekadat guzelsin :)
    ayakkabilaraa ayri bayildim!

    YanıtlaSil
  3. Sen mi çok tatlısın bana mı öyle geliyor bilemedim:P

    YanıtlaSil
  4. güzel seçimler olmuş!=) bir düğünü iyi yapan gelinle damattır!=) sizin ki de gerek arka plan instagram gerekse videodan izlediğim kadarıyla İYİ olmuş!=) mutluluklarr

    YanıtlaSil
  5. güzel seçimler olmuş!=) bir düğünü iyi yapan gelinle damattır!=) ve sizinki de gerek arka plan instagram gerekse videodan takip ettiğim kadarıyla İYİ olmuş!=) mutluluklarrrr

    YanıtlaSil
  6. Düğün olmadan herşeyin tam olduğunu düşünürsünüz,fakat o stres ve düğün heycanı bazı şeylerin unutulmasına neden olabilir.Düğün esnasına gelin arabası ve düğün fotoğrafçısını iyi seçmemek bazen hayal kırıklığına uğramanıza neden olur. Orkestra seçimin oldukça başarılı. Allah sahibine bağışlasın sende çok güzel olmuşsun gelinlik içerisinde melekler gibi ayakkabılarına bayıldım söyleyecek söz bulamıyorum. Mesela son zamanlarda evlilik öncesi yaptığımız araştırmalarla düğün fotoğrafçısı ve düğün hikayesi çekimi ile Düğün fotoğrafçısıdüğün hikayesi sitelerinde izlediğim videoları sende izleyebilirsin, çok hoşuma gitti fiyat bakımından da görüştüm oldukça uygun

    YanıtlaSil
  7. Düğün olmadan herşeyin tam olduğunu düşünürsünüz,fakat o stres ve düğün heycanı bazı şeylerin unutulmasına neden olabilir.Düğün esnasına gelin arabası ve düğün fotoğrafçısını iyi seçmemek bazen hayal kırıklığına uğramanıza neden olur. Orkestra seçimin oldukça başarılı. Allah sahibine bağışlasın sende çok güzel olmuşsun gelinlik içerisinde melekler gibi ayakkabılarına bayıldım söyleyecek söz bulamıyorum. Mesela son zamanlarda evlilik öncesi yaptığımız araştırmalarla düğün fotoğrafçısı ve düğün hikayesi çekimi ile Düğün fotoğrafçısı | düğün hikayesi sitelerinde izlediğim videoları sende izleyebilirsin, çok hoşuma gitti fiyat bakımından da görüştüm oldukça uygun

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Mon Jardin'le ilgili tum postlarinizi silmissiniz. Bir sebebi var mi acaba? Telafi edebilirdiler mi?

    YanıtlaSil
  9. Her detay ne kadar özenli ve güzel. Mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  10. düğünün bana öyle güzel ilhamlar verdi ki kendi düğünümü yapmadan önce bu postları kesinlkle bastan okuyacagım:) ellerine saglık:)

    YanıtlaSil
  11. Makyoz de misk kauforden mi hersey mukemmel gorunuyor melek gıbısın

    YanıtlaSil
  12. makyoz de misk kuaforden mi hersey mukemmel gorunuyor melek gıbısın

    YanıtlaSil