10.5.14

#iconicbaby SHOPPING LIST

Hamileligimi paylastigimdan beri guzel sozleriyle destegini esirgemeyen sevgili blogger arkadaslarim ve izleyicilerim 'iconic baby' geliyor diyerek kizima bir isim taktilar :) Daha uygun bir sey olamaz herhalde diyerek bundan sonra bebekle ilgili paylasimlarda ondan boyle bahsetmeye karar verdim!
Aldigim birkac bebek alisverisi paylasimi talebiyle sectiklerimin bir listesini hazirladim. Acikcasi ben her hamilelik gibi her bebegin de farkli ihtiyaclari oldugunu savunuyorum.. Dolayisiyla bebek bakimi ve annelikte tek bir dogru oldugunu dusunmuyorum. Internette gordugum 'bu hicbir isinize yaramayacak' 'sonunda bunu kullanmak zorunda kalacaksiniz' tarzindaki yorumlar ve 'bilir kisi'lerin iddiali sozleri bana biraz komik geliyor. Her bebegin ayni urune ayni tepkiyi vermedigini gozlemleyecek kadar bebek buyudu etrafimda. Bu yuzden genellemelerin cocuklar icin gecerli olmadigini dusunuyorum :) Tabii ki kullanislilik ve fonksiyonlariyla one cikan,kalitesiyle 'olmazsa olmaz'lar arasina giren urunler de vardir, sosyal medyada deneyimli annelerin tecrubelerini birbirleriyle paylasmasini da takdir ediyorum fakat her doguranin bebek bakim uzmani veya pedagog kesildigi usluplardan pek hoslanmiyorum. Bu yuzden ozellikle belirtmek isterim ki; bu sadece istek uzerine ve hazirlik yapanlara faydali olabilecegini dusundugum icin paylastigim bir liste.
  • Mobilyalar: Bebek odasi takimlari hic bana gore olmadigi icin birbirinden bagimsiz yatak,dolap ve sifonyeri istedigim modelleri ozel yaptirarak (Kardesler Mobilya) bir araya getirdim.  Daha sonra oda postu yapabilirsem paylasacagim.
  • Yatak tekstil urunleri: Ozel dikim,English Home,Karaca
  • Perde: Odaya uygun renklerde sectigim iki kumasi istedigim sekilde diktirdim, perdeciye gitmeden kendim tasarim yaptim diyebilirim :)
  • Alt degistirme minderi: Tartine et Chocolat
  • Yatak: Isbir-Kardelen
  • Emzirme Koltugu: Ikea
  • Bebek Arabasi: Bugaboo Cameleon
  • Oto Koltugu: Maxi Cosi Pebble
  • Isofix: Maxi Cosi FamilyFix
  • Dikiz Aynasi ve Baby on Board: Joker
  • Ana Kucagi: 4 Moms Mamaroo ve Bloom
  • Mama Sandalyesi: Chicco Polly
  • Kuvet: Mothercare
  • Termometre: Joker
  • Bebek Bakim Urunleri: Mustela
  • Banyo Havlusu: Mothercare
  • Bornoz: Chakra
  • Tirnak  Bakim Seti: Chicco
  • Tarak: Tartine et Chocolat
  • Bebek Bakim Cantasi: Marc Jacobs
  • Gogus Pompasi: Ameda Lactaline
  • Gogus Pedi,Sut Saklama Poseti ve Gogus Kremi: Lansinoh
  • Biberon: Dr.Browns
  • Emzikler ve Gogus Kalkani: Avent
  • Ates Olcer ve Goruntulu Telsiz: Weewell
  • Sterilizator: Philips Avent
  • Hastane Cikis Seti: Idil Baby Organik
  • Donence: Fisher Price 
  • Oyun Halisi: Tiny Love
  • Emzirme Yastigi ve Onlugu: Mycey
  • Kanguru: Ergo Baby Organic

5 yorum:

  1. Yaa bunlarla uğraşmak dünyanın en güzel şeyi!

    YanıtlaSil
  2. Secimlerinizi ben de merak etmiştim. Paylaştıgınız için de cok teşekkür ederim. Ablam için seçim yaparken mutlaka faydalanacagım :) iconic baby saglıkla dogsun, güzel haberlerinizi bekliyoruz:))

    YanıtlaSil
  3. Burdan bile beklemek çok heyecanlı seni hiç düşünemiyorum pınar :)
    Herşey çok güzel olsun <3

    YanıtlaSil
  4. thanks ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    YanıtlaSil