24.11.11

MAC "GLITTER AND ICE"


M.A.C Türkiye Senior Artisti Georgina Billington , salı akşamı Alsancak MAC mağazasında yılbaşına özel Glitter&Ice koleksiyonundan ilham alan bir makyaj sunumu yaptı ve biz 'İzmirli Bloggerlar' olarak oradaydık.

CHEERS GIRLS! ;)
 mini kapsüllere bayıldım, böyle set halinde satılması harika!
koleksiyona bakınca akıla ilk gelen şüphesiz "buz kraliçesi"
 face chart bize kullanılacak ürünler
hakkında detaylı bilgi verdi
VE SONUÇ!
Biz hepimiz çok beğendik,tam bir "black swan" olmamış mı? :)
 Yasemen,Seda,Nalan,Melis ve Sanem
blush eşliğinde derin sohbette!
'Nalan ve aynadaki ben' adlı çalışmam :)
 Sanemiko'nun hayran kaldığımız ayakkabıları!
Çok keyifli vakit geçirdik ve her ne kadar çoğumuz uygulamada pek başarılı olamayacağımızı itiraf etsek de; harika bir makyaj yapımı izledik ;)

21 yorum:

  1. süpermiş haberim olsaydı keşke bende gelmek isterdimm vee eteğine bayıldıım çok hoş durmuş cnm :)

    YanıtlaSil
  2. yaaa ne güzel en sevdiğim izmirli bloggerların hepsi bir arada:) hepinizi bir karede görmek çok hoş oldu...herkes birbirinden şık ve güzel:)öpüyorummm

    YanıtlaSil
  3. İconic Mouse! Makyajın bir harika olmuş! Ba-yıl-dım!!! Kendin mi yaptın? :)

    PS. İzmir'in kızları güzeldir miti bir kez daha doğrulandı! :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bayılıyorum böyle event'lere yaa şekerci dükkanı gibi! :) burada da yaparlarsa asla kaçırmam :))
    şeffaf topuklu botlara ben de bayıldım, bu aralar görüyorum bloglarda hep gözüme çarpıyor..
    saçların, makyajın yine dört dörtük olmuş tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel bir bulusma aktivite olmus. Ben de cok istiyorum MAC da bir makyaj tecrubesi, bu konuda ogrenmem gereken cok sey var. Melis in Izmirli oldugunu ogrenmis oldum boylece. O topuklar cidden cok hosmus. Bu arada bluzum Ipekyol, yeni sezon, yazmayi unutmusum.

    YanıtlaSil
  6. Pınarrr süpper çıkmış fotoğraflar,bayıldım.:))Sonunda tanıştığımıza çook sevindim.Aynı dili konuştuğumuz yüzyüze de kanıtlanmış oldu böylece. :))Bol bol görüşelim mutlaka!!!

    YanıtlaSil
  7. Pınar cım, tam sen bana yorum yazarken ben de seni mimlemişim blogda biliyo musun :)) Yapmak zorunda değilsin ama istersen diye..

    Çok güzel bir event olmuş, makyaj da o kapsüller de süper hakkaten. Sen de çok hoşsun, eteğine ve saçlarına bayıldım.
    Sevgiler canım
    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. anaaaammm ben eksiğiiim yaaa :)canlar çok keyifliymiş belli,senin kombin yine harikaaa :)

    YanıtlaSil
  9. canım melisi ve seni beraber görmek beni hem mutlu etti hemde kısakndırdı yanee,eteğine bayıldım çok hoşsunuz...
    şeffaf topuklular sanırım asosdan...dün postunu yaptıklarımmı acaba?

    YanıtlaSil
  10. keske haberim olsaydı orda olmayı çok isterdim:)

    YanıtlaSil
  11. o nasıl güzel bir göz makyajıdır öyle!!
    bi de hepiniz çok güzel görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  12. canım çok beğendim seni.Çok doğal çok duru görünüyorsun!

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. geldiğin için teşekkür ederim canım benim! tanıştığımıza çook sevindim:) teatral makyaj, ürünler, blush, sohbet, harikaydı! model ve georgina da öyle:)

    YanıtlaSil
  14. Canımmm postunla ilgili yorumları yüzyüze solmıştim zaten birde burdan yazıyım :))
    seni tanıdıgıma cok mutlu oldum biliyorsun:))
    fotoğraflara bakıp beraber daha cok vakit gecirmemiz gerektiğinin birkez daha farkına vardım :)
    çok guzel bir eventti teşekkürler mac:))

    YanıtlaSil
  15. @! ♥ b * u * r * J * u * V * a ♥! bana da mac'ten mail geldi, çok teşekkür ederim.

    @Gizzy çok mersi tatlım sizi de bekleriz buralara;)

    @Lunapark Queen hayatımda ilk defa makyajıma övgü alıyorum sanırım, evet kendim yaptım :) kızlar ve kendim için de teşekkür ettim!

    @Wear A Smile! bizim buralarda pek olmuyor ama benim de hoşuma gitti:) keşke daha sık olsa bu tarz eventler.. çok teşekkür ederim ahsencim

    @Aylin at Lila Moonlight gidip hemen bakmalı o zaman;) teşekkürler!

    @Melis Kıyıcı bende çok mutluyum sonunda tanışabildiğimiz için :) içimden bir his bundan sonra daha sık beraberiz diyor zaten!

    @deniz saatçioğlu kalp kalbe karşıymış desene :) aa benim ilk defa başıma geliyor böyle bir şey, mim nedir onu bile bilmiyorum:) ama hemen çözüp yapıcam!

    @fashiONözge mersi tatlım,keşke sende olsaydın,gerçekten keyifliydii ;)

    @PEMBEBAKTERİ asosmuş evet ;)

    @♡ ♥♕Butik Merve♕♥♡ İzmir'in bloggerlar konusunda biraz eksiği var sanırım,markaların daha çok event yapması ve bloggerları tanıyıp iletişim kurabilmesi lazım!

    @FidoLand çok teşekkür ederiz :)

    @Trendydolap 'duru' kelimesi çok hoşuma gitti, babam der hep :) mersi canım

    @seda ne demek efendim:) sizle olmak çok eğlenceliydi! en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.

    @NALAN HAZNEDAR evet postu yapar yapmaz senin yanına geldiğiöm için :) bence de daha birlikte çok daha fazla zaman geçirmeliyiz!

    YanıtlaSil
  16. cok güzel görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  17. eeen kısa zamanda en keyifli şekilde görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  18. cok güzel bir event :) hepiniz cok tatlısınız canım sende cok masum güzelsin ♥ eteginde cok hoş

    YanıtlaSil
  19. güzel İzmirimin güzel bloggerları, hepiniz ışıldıyorsunuz, en yakın zamanda hepinizle tanışabilirim umarım ;) Bir İzmirli blogger buluşması yapalım!!

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. tatlım seni bi an tanıyamadım, inanılmaz güzel görünüyorsun, burada makyajından mı kaynaklanıyor bilemedim ama çok masum ve duru bir güzellik gördüm sende... harika! VE gülmek sana çok ama çok yakışıyor....

    öptüm

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. Şeffaf topukları asos'ta ben de görünce bayılmıştım çok farklı duruyor kesinlikle! :)) senin de mini kalpli eteğin ve makyajın çok güzel olmuş tatlım, kareler içimi açtı ;))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil