22.11.11

Welcome to my CLOSET!

Bir süre önce hepinizin yakından tanıdığına emin olduğum ZET FASHION yaratıcı bir post fikriyle benden dolabımın önünde poz vermemi istemişti. Stilini beğendiği bloggerların dolaplarını açtığı bu eğlenceli postu henüz okumayan varsa; hemen buraya tık tık. Bense bu konuyu blogumda paylaşmadığımı fark edince hemen işe koyuldum. Karşınızda odamda yapılan "Bugün Ne Giysem" tadındaki mini çekimden bir kaç kare ;)
H&M t-shirt ve eşofman altı, Nike sneakers,minnie tacım Disney Shop

14 yorum:

  1. Aaa aaa ne tesadüf ki ben de bugün blogumda gardırobumun kapılarını okuyucularıma açtım, birkaç gardırop düzenleme önerisi ile birlikte :))
    Hatta bak linki de burada: http://lunaparkqueen.blogspot.com/2011/11/ikea-ile-gardrop-planlamas-wardrobe.html

    Minnie tacın çok tatlı bu arada :) Kisses

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. cok sevimli bir cekim olmus. Cupcake tadinda;)

    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çook hoş kareler bunlar, tacında süper tabikisiiii ;)

    YanıtlaSil
  4. Cok sirin bir cekim olmus. Dolapta coz duzenli, ne guzel.

    YanıtlaSil
  5. Dolabın gerçekten çok düzenliymiş canım, orada olup karıştırma isteği de uyandırmıyor değil :) minnie tacın ile nike’ilerinin uyumuna bayıldım ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  6. pembe kutular süper nerden aldın?

    YanıtlaSil
  7. harika bir post fikri bu !!
    cok tatli görünüyosunnnnn.. =)

    YanıtlaSil
  8. pınarcım 11 yaşında görünüyorsun bu fotoğraflarda çok şirinsin gerçekten :)

    YanıtlaSil
  9. Senin tacını sevsinler yaa çok şirin:) Keşke benimde böyle düzeli bi dolabım olsa diyorum resimleri görünce:)

    YanıtlaSil
  10. Eğlenceli bir post olmuş:)

    YanıtlaSil
  11. @Lunapark Queen tesadüfün böylesi:) hemen inceledim, bayılıyorum bende takıları yerleştirme ve rahat bulma olayına :)

    @PEMBEBAKTERİ hihihii şımardım!

    @GoNcha GoNcha yum yum yummy :)

    @♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ çook mersi!

    @BeTwin Us düzen konusunda takıntılıyım biraz, her bozulduğunda oturup düzeltiyorum kıyafetlerimi, onlar benim her şeyim:)

    @Adsız ikea evimizin her şeyi :)

    @want more fashion çook teşekkür ederim tatlım

    @Wear A Smile! teşekkür ederim ahsencim, hala reşit misiniz sorularıyla karşı karşıya kaldığım için alışığım:)

    @fashion house by zeto istersen olur şekerim ;)

    YanıtlaSil
  12. Kaşların bu şekilde çok yakışmış. Hep böyle tut bence ^.^

    YanıtlaSil
  13. fotogrflar cok sevımlı sende3 benım gıbı duzen manyagısın herhalde:)

    YanıtlaSil