2.11.11

SUMMER Never Ends

Kış tam anlamıyla gelmişken böyle yazdan kalma bir kıyafetle karşınıza çıkmam hoş değil biliyorum ama hafta sonunu geçirdiğim yerde insanların denize girdiğini ve güneşlendiğini de söylersem pek garip karşılanmam diye düşünüyorum :) İstanbul'da herkesin paltolarla gezdiğini duyuyorum, güzel İzmirim hala daha o kadar soğumadı. Her zaman daha keyifli ve eğlenceli olduğu için benim mottom: 'YAZ HİÇ BİTMEZ'! Yine de Kasım ayının gelmesiyle ben resmen kış mevsiminin başladığını kabul ediyorum.

H&M Tulum,Moschino Kemer,Zara Ayakkabı
Mango Bilezik,Chanel Çanta,Vintage Küpe

29 yorum:

  1. NEFES KESİCİ OLMUŞSUUUNNN..WAOWWWW BUDUR COOL GÜZELLİK DİYORUM YAAA,BAYILIYORUM BU HALİNEEEE :))
    Outfit zaten çok güzel,ve süper taşımışsın,canım beniimmm nazar değmesin sanaaa :)

    YanıtlaSil
  2. bence sen harikasin !!


    seni ilk kesfettigimde de söyledigim gibi, sende cok farki bir güzellik var.. resimlere bakmaya doyamadim <3



    kucak dolusu sevgiler
    civciv

    YanıtlaSil
  3. Ama bu muhteşem bir tulum ve süper bir kombin bayıldım süpersinnnn:)

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflar süper canım, bayıldımmmmmm

    YanıtlaSil
  5. kızım senin içine top model filanmı kaçtıı:D nasıl havalı nasıl güzel pozlar muhteşemsinn!!kombinin tek tek saymicam hepsi orjinal ve sana çok yakışmış parçalar..öptüm bebik:D

    YanıtlaSil
  6. Dekolte budur:)) hep summer resimleri olsun::::))))))) ojenin rengi nasil bir guzel gorunuyor anlatilmaz::) uvvvvvvv ki uVvvvvvvvvvvvvvvvvv:::))) tek gecerim wala on numarasin yineee:)) ayaklarin ne kadar hos hic bu kadar guzelini gormemistim::) cok iyi tasinan kreasyon olmus:::))

    YanıtlaSil
  7. ayakkabılar pembe ojelerle harika görünüyor,zaten güzeller de:)
    küpeler bir harika...
    tulumun aynı şekilde
    siyahın klasik olmayan şekilde kullanımını seviyorum,tebrikler!

    hava durumuna gelince,kıskandım mı ? evet çok :(

    YanıtlaSil
  8. Harika bir tulum ve harika resimler... Siyahin asaleti nu kadar guzel sunulamazdi bize herhalde ;))) Bayildim whole outfit'e... detaylar harika, 'kemer ve Chanel canta' super bi ikili olmus ;))) Opuyorum xxx

    YanıtlaSil
  9. ÇOK hoşsun cnm. süper kombin, süper fotolar,süper tulum,süper ayakkabı.. dahada uzar:) yalnız tulumu çok beğendim. HM yeni sezon mu?

    YanıtlaSil
  10. Sen bu modellikle buralarda harcanıyorsuuuun :)

    http://newyorklover-d.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. wow! süper bir tulum bu!
    ayakkabılarına da bayıldım, çok farklı ve şık..


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  12. Pınar bu tulumu üzerinden çıkarma sana inanılmaz yakışmış.Ayrıca ayakkabıların güzelliği beni benden aldı.Kısacası bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  13. Tulum süper +1 :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. vavvv tulum ,kemer,ayakkabı ve pozlar birbirinden güzel.bayıldım canım yaa:)))

    YanıtlaSil
  15. ayakkabı canavarı olarak bayıldım bayıldım :))
    Çok guzeller tulumda cok yakısmıs canım

    YanıtlaSil
  16. yağmurlu ve soğuk bir gün yaşarken ankarada, harika resimlerinle içimi ısıttın canım ;)

    YanıtlaSil
  17. wow çok beğendim. Harika bir tulum, ön ve sırt dekoltesine bayıldım, tam kıvamında. Kemerde muhteşem yakışmış, bayılıyorum bu kemere.


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. meraba. ilkokulda biz kış aylarını aralık ocak şubat diye öğrendiysek de sen sonbahar ayı olan kasım'ı resmi başlangıç tarihi olarak almışsın, ne hoş ^^
    şalvar da yakışmamış. 9437934. kez gördüğümüz moschino kemer de ayrı bi hikaye tabii.

    YanıtlaSil
  19. ne kadar güzeeeel bende izmirde yasasam !! tam bana göre..
    ayrica cok güzel olmussun canimmm

    YanıtlaSil
  20. @fashiONözge canım yine süper bir yorumla beni şımarttın:) teşekkür ederim.

    @civciv böyle samimi yorumlar okumak beni çok mutlu ediyor,gerçekten çok teşekkür ederim :)

    @fashion house by zeto yaşasınn:) çok mersi tatlım

    @SEL çok mersi canımm

    @sarışın mamba olmaz mı? hihi sanırım çekimlerde içime bir ruh giriyor bazen:) çok teşekkürler!

    @gokhan teşekkürler

    @nakedqueen her detay beğenilmiş desene,sevindim bu işe ;)

    @Emilie Trend çanta ve kemeri giymek için çıkardığımda yan yana duruşlarını bende çok sevdim:) çok teşekkürler :*

    @SWL Değil maalesef, yaz başında almıştım sanırım. çok teşekkür ederimm

    @New York Lover D. ne tatlı bir yorum bu :) siz öyle görüyorsunuz,çok mersi canım!

    @Wear A Smile! Tek parçada şıklığı yakalamak için bire bir kesinlikle!

    @Melis Kıyıcı Valla bana uyar canım bende çok sevdim : ) Beğenmene sevindim!

    @Lunapark Queen Teşekkürler;)

    @PEMBEBAKTERİ oley o zaman :)

    @FASHION DESIGNER sen yakışmış diyorsan tamamdır ;)

    @♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ Öyleyse ne mutlu bana!

    @duju bende kullanmaya doyamadım resmen, her şeyin üzerinde güzel duruyor sanki!

    @Adsız Merhaba. Biz de “meraba” ya bir H harfi ekliyoruz. Havalar soğuduğu ve kışlık giyinmeye başladığımız için ‘kış mevsiminin BAŞLADIĞINI’ kabul ediyorum yazmıştım. Anladığım kadarıyla sende sıkı bir takipçisin, kemerimi ne kadar kullandığımı bildiğine göre baya eski kayıtlara kadar okumuşsun. Bu arada üzerimdeki şalvar değil, tulum. Yakışmadığını düşünüyorsan fikrine saygı duyarım fakat benim anlamadığım; daha önceki yorumun da olumsuzdu, beğenmediğin bir şeyi niçin ısrarla takip ediyorsun?

    @want more fashion buyurun efendim bekleriz :) çok sağol canım!

    YanıtlaSil
  21. Bu tulumun o hafif retro havası, sırt dekoltesine bayıldım! :) özellikle belde kemer ve küpelerin kullanımı süper tamamlayıcı olmuş canım, sexy chic bu kombin çok ama çok yakışmış sana! ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  22. Bu tarz yeni resimler hep olsun....bakmaya doyamiyorum renklerina...kirmizida yakisirr ok::))

    YanıtlaSil
  23. çok seksi bir tulum bu=) kemerle da resmen kimlik kazanmış. çok güzel fotograflar. ama bu soguk havalarda olmuyoo olmuyyoo=)

    YanıtlaSil
  24. ayy süper olmusssun bayıdın cnm.. siyah cok yakısıyor sana.. yalnız o kemere hastayım ben nsl ele gecireblirm;)

    YanıtlaSil
  25. @BeTwin Us betwtin us beğendiyse tamamdır, olmuştur o kombin! ;) çok teşekkür ederim canım

    @gokhan kırmızı? olabilirr bakalım

    @VeraBox ön tarafı normalde dümdüz açık iniyor da ben bir şeyler eklettim oraya kapamak için :) tamam aldım ben mesajı yakında geçiyorum kışlık fotoğraflara!

    @Aysun Karaalioğlu AYS♥STYLE Sarışınlara daha çok yakışır amaa :) ben milano'da direk moschinodan aldım geçtiğimiz yıl,ama ebayde dolu var diye biliyorum!

    YanıtlaSil
  26. Canımcım yaa, bakamamışım fırsat bulup da bloguna ne zamandır. Arka arkaya böyle harika postlar görmek süper oldu ama. Bu tuluma bayılmıştım H&M de, sana da çoooook yakışmış. Çok güzel kombinlemişsin, pozlar ve fotoğraflar harika gene. Tabii ayakkabılar da..
    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  27. bu çekimlerini çok seviyorum canım ... pozlar ve ışık ne kadar güzel... tarzın herzaman ki gibi .... ayakkabılara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  28. çok asil ve şık olmuşsun tüm parçalara tek tek bayıldım!

    http://ecemakar.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Ya ben seni neden hiç görmedim bi kere görseydim de İzmir'de de güzel ve orjinal giyinen fashionista'ların olduğu fikrine kapılsaydım :(

    YanıtlaSil